понеділок, 24 грудня 2012 р.

Невеличкий звіт

Привіт, мої любі читачі.  Останнім часом дуже рідко я з'являюсь у своєму блозі. Часу на все катастрофічно не вистачає. А зайнятися тим, що приносить задоволення, дуже хочеться. Але іноді все таки виходило хоча б пару хвилинок приділити скрапу.  Тому хочу показати деякі свої вироби.
Перш за все це ПІФ-подарунок, який поїхав до  Люби. Випадково я дізналася про її мрію, тому й вирішила їй виготовити альбомчик, де будуть зберігатися брадси.
 Це була моя перша спроба у виготовленні м'якої обкладинки. сподобалося дуже!!!
Ще одна новорічна листівка у вінтажному стилі. . Картинка з дівчинкою була роздрукована ще минулого року, а руки щось не доходили до листівки.
Шкільний проект, який робили разом з синульою. Руки чесалися, я не витримала, ну і в результаті брадс, підвіску і ґудзика все таки використали.
А на англійську мову потрібно було виготовити листівку і підписати її. І ось наш результат праці. А в журналі - 12 балів.
Якість фото жахлива. Але ввечері робили і фотографували, а зранку потрібно було вже здавати. Ось такі невеличкі доробки.
Дякую, що заходите ! Добробуту вашим сім'ям і гарного настрою!

 

1 коментар:

  1. Гарненькы доробочки! Особливо листівка, така душевна:) Ну і все інше теж на висоті.

    ВідповістиВидалити