суботу, 10 вересня 2011 р.

Завдання " На крилах творчості"

Цей тиждень для мене був дуже насичений на радісні події. Моя робота здобула  2 місце  у завданні по палітрі №2 від блогу "Завдання від душі" і мене запросили бути запрошеним дизайнером.  Як можна від цього відмовитися? 
Крім того мій  альбом "Козаченьки", який я створювала на конкурс для рідної школи, зайняв перше місце в районі і поїхав далі боротися до області. Приємно те, що давненько ми не займали призових місць, а тут одразу перше... Хоча це була моя перша спроба у створенні альбому і він далеко не досконалий.
9 вересня стартувало   нове завдання оновленого блогу!
А саме " На крилах творчості".
Обов"язковим атрибутом виконаної  роботи повинні бути  крила!
 І ось моя робота  в ролі запрошеного дизайнера.







                     

2 коментарі:

  1. Вітаю за перемогами ))) листівочка просто шикарна)) все просто , але настільки елегантно і вишукано)) молодчина!!!!!
    а альбом я тобі ще тоді казала що чудовий ;) бажаю і в обласному конкурсі перемоги!!!!

    ВідповістиВидалити
  2. І ми вітвємо!!! Алочка, листівочка така ніжна-ніжна, дуже подобається!!!

    ВідповістиВидалити